Chcesz spostrzec co bylo na zeszlej nocy poślubnej ?

15 Jun

Tej zimy zajrzala do mnie dziewczyna, zapoznali się w globalnej sieci Internet i nic nie wskazywało na to że będzie tak fajnie. Koleżanka przyjechała z trzema innymi dziewczynamidlatego czułem się na początku mocno skrępowany, jednakszybko doszliśmy do porozumienia w bardzo wielu tematach i bawiliśmy się bardzo spoko. Zdziry jednakże jak się okazało potrzech drinkach zrobiły sie mocno podniecone i postanowiły pozwiedzać wszystkieokolice intymne i namiętnie je całować i ssać. Niezłe amatorki sobie pomyślałem. Na szczęscie cale spotkanie udało mi się nagrać, mam nagrane jak laseczki się same ssają, jak macaja się i robią sobie dobrze. Jedna skacze ładnie wiec seks był wspaniały jak widać. Zobacz te laski w akcji, będzie w tym wypadku warto bowiem to spotkanie było najlepsze. Potem zwiedziliśmy całą Warszawę, pojechaliśmy na drugi dzień do Poznania, nastepnie do Zakopanego a tam to już było nieźle. One to umieją nieźle namieszać o ile chodzi o sssanie i bzykanko, bardzo dobrze wiedzą na czym polega ruchanie i preferują się zamieniać odpowiednimi pozycjami co najlepsze.

Dawniej znałem trzy koleżanki z którymi od małego wychodziliśmy na dwór i się bawiliśmy z chłopakami, kiedy skończyliśmy Ci 19 lat, postanowiliśmy zorganizować razem wielką i chuczna popijawę. Impreza jak to należy impreza, dużo ludzi, jednakże niewłaściwie każdy chciał się bawić w gronie. Moja kumpela Ola bardzo chętnie zaciągnęła mnie do sypialni i zaczęła mi lizać, to niezła amatorka która świetnie sobie radzić w tym zakresie pracy co najwazniejsze, tak zatemprawie każdy lubił ją w każdej chwili, bo od 18-tki bardzo wielu miało ją w swojej sypialni.

blog erotyczny

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.